divendres, 21 de novembre del 2008

ANIMALARI

EL LLOP
Una nena molt bufona
va trobar un llop i va dir:
"Vols que juguem una estona
corrent tots dos pel camí?"
I ell respon: "Què t'has pensat?
No em faràs pas la punyeta,
vaig quedar ben escaldat
fa temps amb la Caputxeta."

Aquest poema està extret del llibre Animalari de l'autor Enric Larreula. Es tracta d'una obra plena de poemes d'humor protagonitzats per tota classe d'animals amb els quals pots passar una divertida estona mentre llegeixes.


Tot un èxit a la classe de 6è B!!

11 comentaris:

  1. la veritat es que soc feliç perquè ara soc seguidor d`aquet bloc que m`agrada tant

    ResponElimina
  2. Molt be lo dels poemes!!! Però no has posat el de la puça!!! aquell si que era bo!!!

    ResponElimina
  3. LA PUÇA

    Una puça que saltava
    una cosa de no dir,
    als matins, quan es llevava,
    i després de fer un pipí
    a la feina se n'anava
    que era a un hora de camí.

    Però tot i que saltava
    no hi anava mai a peu,
    que cada matí agafava
    el gos de les vuit i deu.

    A petició de l'Edgard!!!

    ResponElimina
  4. k béeeeee!!! gràcies Carme!!!

    ResponElimina
  5. Carme, m'agafare el llibre a la biblioteca.

    ResponElimina
  6. Hola Carme aixo del animalari es molt divertit el altra dia vaig llegir el de La Puça i em va agradar molt!!!

    ResponElimina
  7. Es un llibre que està molt bé i es molt divertit. El poema de la puça està molt bé i fa riure a qui l'escolta.

    ResponElimina
  8. Avui a la biblioteca m'he agafat un llibre que sembla que està be, es diu "Els vents de la fortuna" d'en Jaume Cela. En el resum fica:
    "En Serafi Capdetrons era un inventor amb mala fortuna.Pero aixo s'ha acabat!Ara, despres de mil i un experiments ha descobert un liquid per substituir la gasolina. 1)no taca, 2)es mes barat que la gasolina i 3) no contamina!
    El mal es que per completar l'invent cal afegiri una barreja de... PETS! Pero alerta hande ser pets, les llufes no serveixen."

    ResponElimina
  9. Hola soc l'Anna!
    M'agrada molt el blog de lectura!
    ES SUPER XULO!!!!

    Ana

    ResponElimina
  10. Hola!!!!
    El poma del llop es molt gracios!!!!
    M'agrada molt!!!!!!!!!!!!!!!
    a10

    Ana

    ResponElimina
  11. jo recomano els llibres dels astrosaures

    ResponElimina