diumenge, 28 de novembre del 2010

LA HISTÒRIA QUE EN ROC PONS NO CONEIXIA

Aquest llibre de l'autor Jaume Cabré ens explica la història d'en Roc Pons, un noi de 14 anys que viu a Barcelona. Una tarda que passeja prop de l’estàtua de Colom, té set i entra en una taverna a prendre un refresc. En entrar-hi, però, el lloc sembla extret d’una pel·lícula de pirates del segle XVIII. I quan intenta sortir, la cosa encara es complica més... No solament ho sembla, sinó que, en realitat, en Roc ha fet un salt en el temps i es troba a la Barcelona del 1714.
En Roc Pons no recorda què va passar a Barcelona en aquella època, però està tan desconcertat amb el que viu que l’únic que vol és tornar a casa, cosa que no li serà tan fàcil...

Tant de bo en Roc no hagués estat tant peix en història!!

Sort que vosaltres si sabeu que va passar el 1714, oi?

Gràcies Alexandra per la teva recomanació!

12 comentaris:

  1. Ala k xulo!!! quan akabi el de En Zoo D'en Pitus, agafare akest!!!

    ResponElimina
  2. deu estar molt xulo aquest llibre l`agafare quan estigui lliure m`ho llegire ho prometo!!

    ResponElimina
  3. es molt interesant pero podries fonar mes informació

    ResponElimina
  4. hola soc l'Isidro i us recomano el llibre "el prisioner del casal del diable"

    ResponElimina
  5. hola soc la manuela magraden els contes de terror m'agraden molt

    ResponElimina
  6. edgar,pedro,quan jo em termini el meu ,de les croniques de narnia ,m'ho agafarè ,jo no vosaltres.Una pregunta Alexandra en Roc torna a casa seva al fi ?

    ResponElimina
  7. jajajajaja!!!! k gràcia Patricia!!!! yo ho he dit primer aixì k a la fila!!! et tens que esperar!!!

    ResponElimina
  8. Patri... vas dir que ho agafaries tu??? doncs ala... ho tinc yo!!! i que sapigues, que mo ho intentare llegir lo mes lent qu pugui!!

    ResponElimina
  9. Hola, jo us vinc a recomanar el llibre
    "LA VOLTA AL MÓN DE LA FORMIGA PIGA"
    (també porta inclòs un mapa mundi a darrere del llibre)

    ResponElimina
  10. si patri i quan el termini el edgard dons l´agafare yo,jijiji

    ResponElimina
  11. ÉS MOLT BO, EL VAIG LLEGIR A COL.LEGI FA UNA PILA D' ANYS I ENCARA EL RECORDO !!!

    ResponElimina
  12. Jo ja e llegit aquet llibre es molt chulo i molt bonic hehhe :)

    ResponElimina